Wednesday, August 27, 2008

Genny - for Kay ;-)


This is one of our barn cats...hard to believe but they are one year old by now!
Das ist eine unserer Stallkatzen. Kaum zu glauben, aber sie sind nun schon ein Jahr alt.

11 comments:

Mirjam said...

Oh ich liebe Katzen, meine Eltern hatten und haben immer Katzen! Doch hier in der Wohnung geht das nicht. Ich finde, eine Katze muss auch raus dürfen.

Olivier said...

il est vraiment très beau et on dirait qu'il le sait ;o)

it is really very beautiful and it looks like he knows ;o)

Jutta said...

Erinnert mich stark an unsere Pussy damals in der Talstrasse,schöne Katze.
Tja nicht nur wir werden älter auch unsere Tiere!

Martha said...

She is sporting a very nice looking necklace.

kristina said...

She looks a bit like my cat - only healthier.

Wanda said...

Yes, I saw the necklace too.

A beautiful cat!!

Kay said...

Danke ....Sie ist immer noch so unbeschreiblich cute! Jetzt würd ich ja gern im Gegenzug Franke posten ;-)!

Ich wünsch euch einen schönen Donnerstag!

enjoy the morning

Lori said...

I love the stripes. What a noble looking cat!

Melissa said...

She's such a beautiful girl...my little Genny. :)

Pedi said...

Happy Birthday an die zwei! :-)

Twinville said...

Adorable photo!

~Lisa